poniedziałek, 20 stycznia 2014

Jagodowe candy

A więc wszem i wobec ogłaszam rozdanie czy candy jak zwał tak zwał w którym można wygrać kolczyki jagodowe. Są one zrobione oczywiście ręcznie i wypiekane w piecu a ich wielkość to 4 cm bez bigli. Aby wygrać kolczyki trzeba :
1) Dodać podlinkowane zdjęcie na swoim blogu.
2)Można ale nie trzeba polubić stronę https://www.facebook.com/pages/Cynka-bi%C5%BCuteria-handmade/429928360375958?ref=hl
3) Trzeba zostać publicznym obserwatorem bloga
4) Zostawić komentarz pod postem

I to tyle z zasad, zgłaszać się można do 15 lutego a jak będzie dużo chętnych to będą dodatkowe nagrody :)
A i można się jeszcze dodatkowo na facebooku zgłosić to będzie się miało podwójną szanse na wygraną: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=615111055191020&set=a.435630159805778.87757.429928360375958&type=1&theater
Pozdrawiam i mam nadzieje że znajdą się jakieś osoby chętne na te oto kolczyki :)








14 komentarzy:

  1. o kurcze! ociekające kaloriami te kolczyki ale takie że aż ślinka kapie... mmm...obserwatorem już jestm to się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, zaraz wszystko umieszczę :)). Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako mariita , dodałam baner w pasku bocznym :)
    i oczywiście z przyjemnością się zgłaszam :) bardzo apetyczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :)
    Obserwuję jako: Dietetyczny Przepiśnik
    Baner znajdziesz tutaj : http://dietetycznyprzepisnik.blogspot.com/
    Lubię na FB jak : Dietetyczny Przepiśnik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe! Takich extra kolczyków to jeszcze nie mam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce po te cuda.
    Obserwuję jako Mordoklejka83
    Banerek jest na moim blogu na dole strony.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam sie, obserwuję już od jakiegoś czasu. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Są niesamowite! :)))
    Oczywiście ustawiam się w kolejce.
    Na pewno zagrzeję tu miejsce bo zwariowałam gdy zobaczyłam zdjęcia na górze Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako monika50037 i oczywiście zgłaszam się do rozdania ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo smakowity kąsek to schrupania więc chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam sie i ja:)
    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje bloga jako: M@Rti
    lubie na FB jako : Niecodzienne Codziennosci
    baner:tak:
    www.martistalove.blogspot.co.uk
    PS.kolczyki boSsskie!

    OdpowiedzUsuń

Każdy twój komentarz zostawia uśmiech na mojej twarzy