czwartek, 14 lutego 2013

Wymianka

Dziś przeszukiwałam blogi w sprawie wymianek ale nic nie znalazłam. Dlatego postanowiłam że wymyślę własną. Mam nadzieje że trochę się nas zbierze.
A więc po pierwsze co musi znaleźć się w takiej paczuszce:
- 2 rzeczy wykonane przez siebie z motywem ( tu macie do wyboru) owocowym, tęczowym lub vintage.
- słodycze lub kawa lub co tylko chcecie co można schrupać :)
- przydasie
- ewentualnie coś co tylko chcecie :)

Tu parę zasad:
- zgłaszać się można od 14 do 28 lutego 2013 roku , pary ogłoszę  1 marca a czas na wysyłkę macie do 15 marca ( proszę o wcześniejsze przesłanie zawartości paczuszki)
- osoby które chcą wziąć udział muszą prowadzić bloga i pod tym postem wyrazić chęć udziału i na mój e-mail kaja2084@wp.pl wysłać swoje dane do wysyłki do dnia 28 lutego
-proszę również o zamieszczenie baneru na swoim blogu (dostępny na dole postu)
No to na tyle mam nadzieje że troszkę nas się zbierz a i fajnie by było gdyby osoba biorąca udział w wymiance obserwowała mój blog.


11 komentarzy:

  1. zgłaszam się jako pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam dodać, że zapraszam też na moją wymiankę
    http://aniajura.blogspot.com/2013/02/zapraszam-na-wymianke.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszasz, więc się zapisuję na Twoją wymiankę, chociaż ostatnio mam mieszane uczucia co do wymianek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam
    Też chciałabym wziąć udział w wymiance. Prowadzę bloga http://szycie-i-zycie.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się na wymiankę ;)

    paulaczekanewene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hej zapisałam się u Ciebie na wymiankę ... jednak dziś ktoś lub coś skasowało mój blog ...:/ próbuję odzyskać ale nie wiem czy się uda :/ więc nie wiem czy mogę brać udział ...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Żałuję, że nie trafiłam na Twojego bloga wcześniej, bo wymianka przesympatyczna... :'(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zgłaszam się i ja :) To moja pierwsza tego typu wymianka, więc jestem nieco podenerwowana :)
      Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Każdy twój komentarz zostawia uśmiech na mojej twarzy