piątek, 31 maja 2013

2 CANDY

Tam ta ram tam mam przyjemność ogłosić 2 candy na blogu handmade koraliczki :)
A więc na początek , wszystkim dobrze znane zasady( jednak wolę powtórzyć)
- pod tym postem należy zostawić komentarz z adresem e-mail i nazwą bloga ( jeśli takowy posiadamy)
- dodajemy mój blog do obserwowanych
- miło mi również będzie jeśli dodacie mój blog do obserwowanych przez blog lovin 
- należy również udostępnić informacje o candy ( baner) na pasku bocznym, lub gdzie tylko chcecie na swoim blogu( jeśli ktoś nie wie jak to zrobić , to niech napiszę, chętnie służę pomocą :)
-wyniki będą opublikowane ok 1-4 lipca, a zgłaszać się można do 30 czerwca
- można również polubić mój fan page na facebooku : klik
A tu banerek :
A teraz przejdźmy do nagród:) A więc do wygrania jest kuferek zrobiony prze zemnie według podanych przez was wytycznych lub naszyjnik który będzie niespodzianką :)
A i nie musicie dodawać paru komentarzy gdyż przynajmniej 2 razy dziennie będę je moderować.
No to na tyle , mam nadzieje że trochę się was zbierze :)


42 komentarze:

  1. Ja bardzo chętnie wezmę udział. Obserwuję, mój @ to iwona232@interia.pl , a banerek na blogu: inaa232.blogspot.com

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja się wpisuję:) www.gatki-szmatki.blogspot.com Mój mail t.awanturnica@gmail.com
    Mam tylko problem - nie mam pojęcia, jak oddac do obserwowanych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy te punkty regulaminu są obowiązkowe?
      - miło mi również będzie jeśli dodacie mój blog do obserwowanych przez blog lovin
      - można również polubić mój fan page na facebooku : klik

      Usuń
    2. nie nie są obowiązkowe

      Usuń
  3. Fajne :) - zapisuję się - cokolwiek udałoby mi się wygrać to bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością dopisuje się do kolejki, bo nagrody są fantastyczne:)
    http://weronkaa84.blogspot.com/
    email weronikakunikowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuję się z przyjemnością:-)
    http://aneaart.blogspot.com/
    aneaart@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ustawiam się w kolejce :) banerek zaraz wstawie na pasek boczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/
    email:) pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.
    http://handmade-decoupage-pasja.blogspot.com/
    email:homedeco@op.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    jaspalice@gmail.com
    www.KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie się zgłaszam! Obserwuję na blogu i facebooku, a oto adres mojego bloga : http://aleksandra-kropka.blogspot.com
    Kontakt ze mną : Boniecka31@interia.pl

    Banerek zaraz się pojawi w zakładce konkursy. ;))
    Pozdrawiam gorąco, Kropka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Obserwuję jako Anna Kamińska. Banerek na passiflora85.blogspot.com. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj,jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie; obserwuję jako Terenia
    http://terenias.blogspot.com/
    Adres podam, gdyby szczęście się do mnie uśmiechnęło.
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...
    I am follower! : sabo eva
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  15. kociak.wilk2@gmail.com

    Zaraz daje banerek i posta z info :)

    superphot.blogspot.com
    goviiradi.blogspot.com
    Obserwuję jako Govinda Wilczyńska

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Wandosz
    Baner w pasku bocznym na blogu oliwiax8.blogspot.com
    E-mail: oliwiax8@wp.pl

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i grzecznie ustawiam się w kolejce po nagrody :-)
    1. Mój e-mail: mamablogujepl@gmail.com, blog: mamablogujepl.blogspot.com
    2. Obserwuje jako: MamaBlogujePL
    3. Dodany baner na moim blogu (pasek boczny po lewej stronie).
    Pozdrawiam i cierpliwie czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się:)
    Obserwuję : mariola mazur
    Baner: kilkascian.blogspot.com
    e-mail:zmalowanalala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Również zgłaszam się. ;3
    Obserwuje jako Veritaserum
    Moj e-mail urszula.adamska@o2.pl
    Baner na pasku bocznym po prawej stronie http://bookiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się! ;p
    e-mail; karolka4447@onet.pl
    obserwuję jako; Karolina
    bloglovin jako karolka4447
    baner; http://zapytaj.onet.pl/Category/026,003/2,24922593,Super_konkurs_p.html
    fb nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję:bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  23. sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: sylviaaa100

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako: printandblue
    baner:http://printandblue.blogspot.com/
    mail:printandblue@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zglaszam sie z checia! :)
    bloga nie mam, ale dodalam do obserwowanych tutaj i na bloglovin :)
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię i podglądam od dawna ;) I ślę zestaw cieplutkich pozdrowień ;)

    charmonia@gazeta.pl
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak się bawić to się bawić :-)
    e-mail: invidiaaaa@gmail.com
    blog: manufakturabab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne !
    e-mail: wiktoria185000@gmail.com
    blog: wiktoria1852000.blogspot.com
    obserwuję jako: wiktoria1852000

    Czy mogłabym prosić o maila z informacją w razie wygranej ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ;)
    email: artistic-modeling@o2.pl
    blog: artistic-modeling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia załączam. =)
    Blog: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com
    Mail: kaczmar.anna@wp.pl
    Obserwuję jako: Ana

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączam do zabawy:)
    na Fb Sabi Sabi
    bloglovin sabi_sabela
    blog isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się do zabawy:) prowadzę dwa blogi, na tym umieściłam banerek: http://pracowniamadame.blogspot.com/
    http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    kastorm4@wp.pl pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję a banerek wstawiony
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się ;)
    Obs- MAgdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się ;) Dodałam banerek i obserwuję ;p
    E-mail - misia912@interia.pl, blog - szalone-marzenia.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Banrek zamieściłam tutaj: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/
    e-mail: fantazyjneupominki@poczta.fm
    Na FB lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    Obserwuję też na Bloglovin: Małgorzata Chrobak
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do mojej urodzinowej zabawy na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z nadzieją na wygraną zgłaszam sie do zabawy! Pozdrowienia! CreaDiva (www.creadivvva.blogspot.com) email: crea.divvva@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  39. Sądząc z daty pewnie będę ostatnia, ale lepiej późno niż wcale.:) Zgłaszam się więc.
    Blog: http://promyk2004.blogspot.com/
    Adres mailowy: promyk2004@gmail.com
    Konta na Facebook nie mam, ale mam nadzieję, ze mnie to nie dyskwalifikuje.:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się z przyjemnością :) nitkapanipee@gmail.com www.nitkapanipee.blogspot.pl obserwuję jako edytapee pozdrawiam edyta

    OdpowiedzUsuń

Każdy twój komentarz zostawia uśmiech na mojej twarzy