środa, 8 maja 2013

Trochę kokosa

A więc przedstawiam wam kolczyki nad którymi ostatnio troszkę dłubałam. Wszystkie mimo że nie w moim stylo to bardzo mi się podobają. Do kokosa w pierwszych dodałam karneol a drugich koralowiec , a co do trzecich drewnianych to mam pomysł żeby zrobić podobnym wzorem pasek :)
A i bym zapomniała napisać że wszystkie kolczyki są dłuuugaśne. Pierwsze mają ok. 9,5 cm bez big1a drugie 6,5 cm a trzecie 11 :)
A i ostatnio robiłam zakupy w świetnym sklepie internetowym tj. Drewniana Dolina, więc szykujcie się będzie dużo słodkich szkatułek ( ale również próbuje swoich sił w decoupage :)No to jeszcze dodam że pierwsze kolczyki zgłaszam na  wyzwanie kreatywnego kufra pt .kolczyki :)
A i już na zakończenie mam do was pytanie , macie może pomysł na jakąś fajną zabawę na blogu z nagrodami ? Bo dawno nic u mnie nie było :P A i myślałam o łapaniu licznika :) Co o tym sądzicie?









Mam nadzieje że napiszecie w komentarzach swoje pomyły na zabawę ? Pozdrawiam Kajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy twój komentarz zostawia uśmiech na mojej twarzy