środa, 15 maja 2013

Podaj dalej

Witajcie, jakiś czas temu przyszła do mnie paczuszka od madelein ponieważ brałam udział w zabawie podaj dalej . Rzeczy dostał cudowne , wszystko pięknie zapakowane a stworzone z ogromną dokładnością. Szczególnie spodobały mi się czerwone kolczyki :)



Zabawa podaj dalej polega na tym, że dwie pierwsze osoby, które w komentarzach pod tym postem zgłosi swoją chęć udziału w zabawie, dostaną ode mnie również przesyłkę-niespodziankę. Następnie te dwie osoby również muszą ogłosić zabawę na swoim blogu i wywiązać się z zasad. Czyli zabawa dla posiadających i prowadzących systematycznie blog.
A więc mam nadzieję że jacyś chętni się znajdą, a takowych proszę o wysłanie na mój e-mail adresu : kaja2084@wp.pl i napisanie co lubią a za czym nie przepadają.
To tyla na dzisiaj pozdrawiam wszystkich bardzo słonecznie:)

3 komentarze:

  1. To ja poproszę, jeśli można
    iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że chociaż jedna rzecz Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a to i ja się zapiszę również :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy twój komentarz zostawia uśmiech na mojej twarzy