poniedziałek, 24 grudnia 2012

Lukier

Dzisiaj w domu już bardzo świątecznie. Ja na chwile oderwałam się od obowiązków i postanowiłam stworzyć coś dla was. Jest to patent na lukier do różnorakich wypieków z modeliny. Co jest fajne nie trzeba go piec ani gotować. Ja odkryłam go nie dawno ale naprawdę jest świetny.


Potrzebujemy :
-klej vikol
-farbę akrylową w wybranym kolorze (nawet jeśli chcemy by lukier był biały musimy do dać farbę mimo że klej sam w sobie jest biały , jednak zasycha on i staje się przezroczysty)
-pojemniczek (ja użyłam zakrętki) :)
-coś do mieszania
-upieczone ciasteczka


1 Klej vikol i ...


 ... farbę akrylową wlewamy do pudełeczka.
 2 Wszystko dokładnie mieszamy.
 3 No i ozdabiamy . Ja użyłam strzykawki.  Dajmy wyschnąć naszemu lukrowi. Daje on naprawdę świetny efekt.
Mam jeszcze małą prośbę. Jeśli użyjecie mojego kursiku i lukier wam wyjdzie to bardzo was proszę byście pod postem zostawili komentarz.

1 komentarz:

  1. Też czasem uzywam tego sposobu ,ale z pastelami-klej jest wtedy rzadszy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy twój komentarz zostawia uśmiech na mojej twarzy