sobota, 16 lutego 2013

Lniane sznureczki i kolorowe koraliki

Witam. Dziś coś z innej beczki czyli koralikowo -lniane naszyjniki i bransoletki .Mam wielką frajdę przy ich tworzeniu. Jeśli ktoś chce któryś z nich lub ma jakieś specjalne zamówienie na podobne to zapraszam piszcie na email kaja2084@wp.pl. I przypominam o wymiance organizowanej prze zemnie (nie podaje linku bo wystarczy zjechać jeden post w dół :)


Kolorowe Crackle i inne szklane kuleczki zawieszone na ręcznie plecionym 49 cm sznurze z dodatkiem łańcuszka.

 "Jagodowy las"o długości 17-20 cm
"Powrót wiosny" długość 19-22 cm
 O i ostatni z którym było najwięcej zamieszania ale najbardziej podoba mi się efekt końcowy :)
Jest również zawieszony na plecionym sznurze. Długość wynosi 54 cm a zawieszka ma 6,5 cm.W środku wplotłam małe kółeczko z masy perłowej. Naszyjnik miał być zgłoszony na wyzwanie w kreatywnym kufrze ale się zagapiłam bo myślałam że można się zgłaszać do 16 :(







 I na koniec z tego wszystkiego zapomniałam o kolczykach z łańcuszka

"Zakochany howlit" hihi długość 6,5
 I jagodowo niebieskie crackle z TOHO długość 7 cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy twój komentarz zostawia uśmiech na mojej twarzy